Dental Sopron

Mikor szükséges a foghúzás?

kiterjedt gyulladásokkal, nagy fájdalommal járó fogbetegségek során, ha a fog megtartására nincs lehetőség;

ha a kiterjedt gyulladás miatt védeni kell a környező szöveteket, a többi fogat is;

ha a letört, meggyengült fog fogpótlás céljára már nem használható.

Sok esetben sikerül pácienseink szerint már menthetetlen fogakat megtartani.

Mitől lesz valóban fájdalommentes?

A fájdalommentes foghúzás nem csak a kihúzandó fog illetve a környező terület tökéletes elérzéstelenítését jelenti. A Dental Sopron fogorvosi rendelőben használt precíz szájsebészeti eszközök megkönnyítik kollégáink munkáját, lerövidítik a kezelés idejét és hozzájárulnak, a műtét közbeni fájdalommentességhez és csökkentik a műtét utáni fájdalom esélyét is.

Rendelőnkben alkalmazott érzéstelenítők még gyulladás esetén is hatásosak. Keringési problémával küzdő pácienseink részére adrenalinmentes készítmények is rendelkezésre állnak.

Bölcsességfogak eltávolítása

A foghúzások egy speciális részét képezik a bölcsességfog eltávolítások. A bölcsességfogak kibújásához gyakorta nem áll rendelkezésre elég hely. Ez ínygyulladáshoz, fogszuvasodáshoz vezethet, illetve a szomszédos fogakat elnyomva torlódás és ez alapján harapási rendellenesség alakulhat ki.

A bölcsességfogak eltávolítása előtt kollégánk panoráma röntgenfelvétel alapján méri fel a fog helyzetét és tervezi meg a műtétet.

ONLINE BEJELENTKEZÉS

Töltse ki űrlapunkat és munkatársunk 24 órán belül visszajelez Önnek!

tovább a bejelentkezéshez

szájhigiéniás kezelés

A szájhigiéniás tanácsadás során dentálhigiénikus szakemberünk mindig páciensünk aktuális állapotának és adottságának megfelelő egyéni fog- és szájápolási technikát és eszközöket javasol. Ezek rendszeres, otthoni alkalmazása segít hosszú ideig fenntartani a fogak és az íny ideális állapotát.

A BSW Dental Group tagja